מצטערים, הסל רייק.
תגובת אסתר אורן
לגורג’יו בוקר טוב ומועדים לשמחה,
אין בפי מילים להביע את הערכתי ותודתי על המחווה הצרכנית הבלתי רגילה שהפגנת כלפי בנכונות חברת
BRADEX לקבל בחזרה כורסה נפתחת למיטה, ששולם בגינה סך של 1,590.00 ש”ח – כמעט שלושה חודשים לאחר
רכישתה, בגין פטירתו של בעלי, ראובן אורן עליו השלום.
בני וכלתי, שהרעיון והביצוע של רכישת הכורסה היו שלהם, לאחר בדיקת מוצרים רבים אחרים, לא האמינו שיש בכלל טעם
לפנות לחברה בבקשה להחזרת הכורסה שעדיין הייתה ארוזה באריזה המקורית ולא נעשה בה כל שימוש תקופה כה ארוכה –
כמעט שלושה חודשים – לאחר רכישתה. אני האמנתי ולכן פניתי לחברה!ג’ורגיו היקר, בימים אלה בהם אני שרויה באבל, הכנסת קרן אור לחיי; החזרת לי את אמוני באדם ובחברה בישראל
ועל כך אני מודה לך מקרב לב.באיחולי גמר חתימה טובה, חג שמח וכל טוב,