משלוח והחזרת מוצרים

לבחירתכם מספר אפשרויות משלוח בהתאם לסוג המוצר
בכל אחד מדפי המוצרים ניתן לראות את פרטי המשלוח, תחת הכותרת:”מידע נוסף”, “אפשרויות משלוח”. אך מעבר לכך: אנא מכם,המובילים שלנו גם בני אדם, תהיו גמישים איתם וסובלנים, כמו שאתם מצפים מהם להיות איתכם.

ריהוט
ניתן לבצע את האפשרויות הבאות:
איסוף עצמי- מתבצע אך ורק ממשרדי החברה ברח’ יוחנן הסנדלר 18 חיפה-בתאום מראש. אין אחריות על נזקים.
משלוח עם שליח- מתבצע ע”י מובילי החברה או חברת שליחויות. (ללא הרכבה)
משלוח עם שליח הכולל הרכבה- מתבצע ע”י מובילי החברה וכולל את הרכבת המוצר בבית הלקוח. וכולל האחריות למוצר.
במקרה של משלוח עם שליח, החברה תיצור קשר עם הלקוח יום עד יומיים לפני האספקה לצורך תיאום.

מוצרים קטנים
גאדג’טים למטבח, מוצרי ספורט ויופי ופרטי ריהוט משלים ניתן לאיסוף עצמי ממשרדי החברה. או משלוח בדואר רשום או באמצעות שליח עד הבית.
סטטוס המשלוח ומספר מעקב אחר המשלוח ניתן לראות אחרי הקניה באתר בלשונית “חשבון שלי”.
מעקב אחר המשלוחים כדאי לעקוב גם באתרי החברות באמצעות נשלח דבר הדואר: צ’יטה, דואר ישראל.

החזרת מוצרים
אם אינכם מרוצים מהמוצר שרכשתם, נשמח לקבלו בחזרה. הלקוח רשאי להחזיר מוצר/ים תוך 14 ימים, ולקבל כספו חזרה בניכוי דמי משלוח בלבד.
החברה אינה גובה תשלום בגין דמי ביטול.
החזרת ריהוט, תתפשר אך ורק למשרדי החברה. במידה ואין באפשרות הלקוח להוביל את המוצר ניתן ליצור קשר עם אנשי השירות ולקבל הצעת מחיר בגין האיסוף.
מוצרים קטנים אפשר לשלוח בדואר או עם שליח למשרדי החברה.

תנאים להחזרת המוצר:
• מוצר יוחזר בצירוף הזמנה/חשבונית מקורית.
• תנאי החזרה מוגדרים מפעים ב ”תקנון החברה”
• עלות ההובלה תחול על הלקוחות ועליהם יהיה לדאוג להחזיר את הריהוט לחברה. המוצר יוחזר ללא סימני חבלה.
• לא ניתן להחזיר לחברה מוצרים שנרכשו מתצוגה או עודפים
• במקרה בו תסרב החברה לקבל את המוצר, היא תסביר ללקוח את סיבת הסירוב.

X