משלוח והחזרת מוצרים

לאחר הוספת המוצר/ים לסל הקניות ומעבר לעגלה,תפתח בפניכם אופציה לבחירת סוג המשלוח.
*איסוף עצמי (המתבצע ממחסן החברה בכפר יהושע-משק 82 בוויז)
*משלוח שליח עד הבית.
*משלוח שליח בתוספת הרכבה.

ריהוט
ניתן לבצע את האפשרויות הבאות:
איסוף עצמי – מתבצע אך ורק ממחסן החברה בכפר יהושע (WAZE כפר יהושע משק 82) בתאום מראש. מוצרים קטנים (שעונים, כונניות,וכד’ ) אפשר לאסוף מחנות חיפה או תל אביב. אין אחריות על נזקים באיסוף עצמי.
משלוח עם שליח- מתבצע ע”י מובילי החברה או חברת שליחויות. (ללא הרכבה)
משלוח עם שליח הכולל הרכבה- מתבצע ע”י מובילי החברה וכולל את הרכבת המוצר בבית הלקוח. וכולל האחריות למוצר.
במקרה של משלוח עם שליח, החברה תיצור קשר עם הלקוח יום עד יומיים לפני האספקה לצורך תיאום.

מוצרים קטנים
גאדג’טים למטבח, מוצרי ספורט ויופי ופרטי ריהוט משלים ניתן לאיסוף עצמי ממשרדי החברה. או משלוח בדואר רשום או באמצעות שליח עד הבית.
סטטוס המשלוח ומספר מעקב אחר המשלוח ניתן לראות אחרי הקניה באתר בלשונית “חשבון שלי”.
מעקב אחר המשלוחים כדאי לעקוב גם באתרי החברות באמצעות נשלח דבר הדואר: צ’יטה, דואר ישראל.

החזרת מוצרים
אם אינכם מרוצים מהמוצר שרכשתם, נשמח לקבלו בחזרה. הלקוח רשאי להחזיר מוצר/ים תוך 14 ימים, ולקבל כספו חזרה בניכוי דמי משלוח בלבד.
החברה אינה גובה תשלום בגין דמי ביטול.
החזרת ריהוט, תתאפשר אך ורק למחסן החברה בתיאום מראש. במידה ואין באפשרות הלקוח להוביל את המוצר ניתן ליצור קשר עם אנשי השירות ולקבל הצעת מחיר בגין האיסוף.
מוצרים קטנים אפשר לשלוח בדואר או עם שליח למשרדי החברה.

תנאים להחזרת המוצר:
• מוצר יוחזר בצירוף הזמנה/חשבונית מקורית.
• תנאי החזרה מוגדרים מפעים ב ”תקנון החברה”
• עלות ההובלה תחול על הלקוחות ועליהם יהיה לדאוג להחזיר את הריהוט לחברה. המוצר יוחזר ללא סימני חבלה.
• לא ניתן להחזיר לחברה מוצרים שנרכשו מתצוגה או עודפים
• במקרה בו תסרב החברה לקבל את המוצר, היא תסביר ללקוח את סיבת הסירוב.

עיכוב באספקת ריהוט:

איחרנו?-שילמנו!

מותג BRADEX הוקם בשנת אלפיים במטרה לשנות את הרגלי הצריכה של הרהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית.
אנו מקפידים לבדוק ולבחור עבורכם את הריהוט החדשני ביותר, המשתלם והאיכותי ביותר.

הפריסה הבינלאומית שלנו מעניקה לנו גב חזק שמאפשר לנו ללוות ולבדוק את המוצרים בקפידה שלב אחר שלב עוד בשלבי הייצור.
הצוות המקצועי שלנו מקבל עדכונים ונמצא בקשר ישיר עם המפעלים הגדולים בעולם שמייצרים עבורנו את הריהוט-גרמניה, איטליה, סין, רוסיה וטורקיה.

אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שכל לקוח שלנו יקבל את הזמנתו בזמן, יחד עם זאת במקרים חריגים, יתכן ויוצר עיכוב, עליו הלקוח יקבל עדכון מבעוד מועד.

כחלק מההגינות והשקיפות שדוגלת בה חברתנו, אנו מתחייבים לשלם לכם במידה והאספקה התעכבה.
היה ויש עיכוב באספקה ואין באפשרותנו לספק את הריהוט בזמן(בכפוף לתקנון) נזכה אתכם לאחר האספקה ב 10% מגובה העסקה ששולמה.

לא יתאפשר זיכוי במקרים הבאים:

-הלקוח דחה את האספקה מסיבה כלשהי.
-הלקוח אינו זמין או מס’ הטלפון שמסר שגוי.
-הלקוח שינה כתובת אספקה.
-שינוי מאיסוף עצמי למשלוח או תוספת הרכבה.

עיכוב בשעת האספקה כתוצאה מפקקים וכד’.

Share this
X

שתפו את זה עם חברים