שאלות נפוצות

איחרנו?-שילמנו!

אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שכל לקוח שלנו יקבל את הזמנתו בזמן,יחד עם זאת במקרים חריגים,ייתכן ויווצר עיכוב,עליו הלקוח יקבל עדכון מבעוד מועד.

כחלק מההגינות והשקיפות שדוגלת בה חברתינו,אנו מתחייבים לשלם לכם במידה והאספקה התעכבה.
היה וישנו עיכוב באספקה ואין באפשרותינו לספק את הריהוט בזמן(בכפוף לתקנון) נזכה אתכם לאחר האספקה ב 10% מגובה העסקה ששולמה.

לא יתאפשר זיכוי במקרים הבאים:

-הלקוח דחה את האספקה מסיבה כלשהי.
-הלקוח אינו זמין או מס’ הטלפון שמסר שגוי.
-הלקוח שינה כתובת אספקה.
-שינוי מאיסוף עצמי למשלוח או תוספת הרכבה.

-עיכוב בשעות האספקה שנבעו מפקקים וכד’.

במידה והלקוח לא מעוניין להמתין לאספקה,רשאי לבטל את ההזמנה בפניה אלינו טלפונית או לאימייל המופיע באתר.

*(לקוח חוזר)-לקוח שרכש וקיבל מוצר,יקבל קופון הנחה בגובה של 5% לקנייה חוזרת-הלקוח יקבל הודעה אוטומטית באימייל עם קוד הקופון.
*(קופון פייסבוק)-לקוח שחבר בעמוד הפייסבוק BRADEX  ועשה לייק לדף,זכאי להנחה בגובה של 5%.
*(קופון מבצע)-לעיתים מתפרסמים קופוני מבצע לזמן מוגבל אשר מופיעים בעמוד הפייסבוק או באתר(גובה ההנחה משתנה).
כל לקוח רשאי להשתמש בקוד קופון אחד בלבד.
לא ניתן להשתמש ביותר מקופון אחד להזמנה.

 

כן,בזמן תיאום אספקה לריהוט שנרכש,יש ליידע אותנו,המובילים שלנו יאספו את הריהוט הישן תמורת סכום סמלי ולאחר מכן,הריהוט יועבר לעמותות /ארגוני צדקה.

אנו מכבדים את רצונך להחזיר את המוצר ופועלים בהתאם לחוק. אין אנו מחייבים בדמי ביטול. אם יש באפשרותך להחזיר את המוצר באופן עצמאי, וזאת לאחר קבלת אישור החזרה -נשלחו תמונות לשירות הלקוחות של המוצר (כשהוא לא הורכב וסגור באריזתו המקורית). ניתן לעשות זאת למחסן של החברה בכפר יהושע(משק 82)בתיאום מראש בלבד! במידה ואין ביכולתך לעשות זאת, ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות בטלפון 04-8522284 ולקבל הצעה לגבי איסוף מביתך.

תקופת האחריות הינה שנה אחת. תעודת אחריות ניתן לראות באתר במדור “אודותינו”
אולם ניתן לקבל שירות למוצר גם לאחר פקיעת האחריות (בהתאם לבעיה במוצר ולסיבה)

לכל מוצר המסופק ע”י חברתנו יש אחריות. גם אם חלף מועד האחריות הנך מוזמן ליצור קשר עם מחלקת השירות (מיל+טלפון) בצירוף תמונות או פרטים אחרים .

ניתן לפנות למחלקת שירות באמצעות מייל [email protected] או טלפון: 04-8522284 אנו ננסה לסייע לך טלפונית או במייל, ובמידת הצורך תינתן הצעת מחיר עבור ביקור טכנאי לצורך הרכבת המוצר.

ראה באתר בלשונית אולמות תצוגה את הכתובות, הטלפונים, שעות העבודה ומפות הגעה לכל אחד מסניפי BRADEX

זמן אספקה מצוין בדף הראשי של כל מוצר.

ליישובים דרומית לבאר שבע ויישובים מעבר לקו הירוק יתווסף זמן אספקה של עד 21 ימי עסקים.

אם אתם עדיין רוצים לבדוק זמן אספקה יותר מדויק, נא לפנות למייל [email protected]

בעמוד כל מוצר,מופיע ארץ ייצור של אותו הפריט.

יש לצלם את הפריט ולפרט את הבעיה,לשלוח תמונות עם פרטי הזמנה המלאים לדו”אל [email protected] או למס’ ווטסאפ  053-5731186 או ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון
04-8522284 עם שירות הלקוחות וצוות החברה יטפל בפנייתכם בהקדם.
נא הקפידו להשאיר את פרטיכם בכל סוג של פניה. (אתר בו בוצעה הרכישה, מספר הזמנה ,שם מלא וטלפון זמין)