שאלות נפוצות

כן,בזמן תיאום אספקה לריהוט שנרכש,יש ליידע אותנו,המובילים שלנו יאספו את הריהוט הישן תמורת סכום סמלי ולאחר מכן,הריהוט יועבר לעמותות /ארגוני צדקה.

אנו מכבדים את רצונך להחזיר את המוצר ופועלים בהתאם לחוק. אין אנו מחייבים בדמי ביטול. אם יש באפשרותך להחזיר את המוצר באופן עצמאי, ניתן לעשות זאת לכתובתינו: יוחנן הסנדלר 18 חיפה, במידה ואין ביכולתך לעשות זאת, ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות בטלפון 04-8522284 ולקבל הצעה לגבי איסוף מביתך.

תקופת האחריות הינה שנה אחת. תעודת אחריות ניתן לראות באתר במדור “אודותינו”
אולם ניתן לקבל שירות למוצר גם לאחר פקיעת האחריות (בהתאם לבעיה במוצר ולסיבה)

אתה יכול לשלוח מייל לsales@bradex.co.il, או ליצור קשר עם אחד הסניפים.

לכל מוצר המסופק ע”י חברתנו יש אחריות. גם אם חלף מועד האחריות הנך מוזמן ליצור קשר עם מחלקת השירות (מיל+טלפון) בצירוף תמונות או פרטים אחרים .

ניתן לפנות למחלקת שירות באמצעות מייל info@bradex.co.il או טלפון: 04-8522284 אנו ננסה לסייע לך טלפונית או במייל, ובמידת הצורך תינתן הצעת מחיר עבור ביקור טכנאי לצורך הרכבת המוצר.

ראה באתר בלשונית אולמות תצוגה את הכתובות, הטלפונים, שעות העבודה ומפות הגעה לכל אחד מסניפי BRADEX

זמן אספקה מצוין בדף הראשי של כל מוצר. אם אתם עדיין רוצים לבדוק זמן אספקה יותר מדויק, נא לפנות למייל sales@bradex.co.il

אנו עובדים עם מפעלים מובילים בסין ובאירופה. לידיעתכם מערכת בקרת האיכות של חברתנו בקשר מתמיד עם היצרנים תוך כדי הקפדה על בדיקות מזדמנות בעת תהליכי הייצור.
מוצר אשר התגלה בו פגם ובכל זאת הגיע ללקוח ככזה, יוחלף ללקוח ללא פשרות כולו או חלק ממנו כפי הנדרש.

יש לצלם את הפריט ולפרט את הבעיה, ליצור קשר עם הסניף ו/או מח’ שירות לקוחות בטלפון 04-8522284 או מייל : bradex@netvision.net.il וצוות החברה יטפל בפנייתכם בהקדם.
נא הקפידו להשאיר את פרטיכם בכל סוג של פניה.(אתר בו בוצעה הרכישה,מספר הזמנה ,שם מלא וטלפון זמין)

מוצרים קטנים- משלוח אחד להזמנה ללא קשר למספר המוצרים.
ריהוט- הנחה של 50% לפריט השני, 70% לפריט השלישי. לא ניתן לקבל את ההנחה בגין ההובלה באתר. יש צורך ביצירת קשר עם מח’ מכירות 04-8522284 או במייל sales@bradex.co.il או לפנות לאחד הסניפים.

מועד אספקת המוצר רשום בהזמנה שבצעת באחד הסניפים או בדף המוצר שבאתר. יומיים לפני מועד האספקה ייצרו איתך קשר טלפוני ממחלקת לוגיסטיקה ויתאמו עמך את המועד המדוייק. במידה והינך מעוניין במידע מדוייק יותר או לבקש שינויים הקשורים במועד, כתובת, צבע המוצר וכו’ ניתן לבצע באמצעות המייל: bradex@netvision.net.il

X