חוות דעת

אסתר אורן

    לגורג’יו בוקר טוב ומועדים לשמחה,

    אין בפי מילים להביע את הערכתי ותודתי על המחווה הצרכנית הבלתי רגילה שהפגנת כלפי בנכונות חברת
    BRADEX לקבל בחזרה כורסה נפתחת למיטה, ששולם בגינה סך של 1,590.00 ש”ח – כמעט שלושה חודשים לאחר
    רכישתה, בגין פטירתו של בעלי, ראובן אורן עליו השלום.
    בני וכלתי, שהרעיון והביצוע של רכישת הכורסה היו שלהם, לאחר בדיקת מוצרים רבים אחרים, לא האמינו שיש בכלל טעם
    לפנות לחברה בבקשה להחזרת הכורסה שעדיין הייתה ארוזה באריזה המקורית ולא נעשה בה כל שימוש תקופה כה ארוכה –
    כמעט שלושה חודשים – לאחר רכישתה. אני האמנתי ולכן פניתי לחברה!

    ג’ורגיו היקר, בימים אלה בהם אני שרויה באבל, הכנסת קרן אור לחיי; החזרת לי את אמוני באדם ובחברה בישראל
    ועל כך אני מודה לך מקרב לב.

    באיחולי גמר חתימה טובה, חג שמח וכל טוב,

    אתי דרייב

      רכשתי דרככם 4 כסאות בר.
      מרגע ההזמנה ועד היום ( אפשר לומר) שרות הלקוחות של החברה לא עונים ולא חוזרים לטלפון בחזרה.
      נקודת האור של החברה הזו היא ענאית, שאיכשהו במקרה הגעתי למייל שלה ומאז היא עזרה לי לאורך כל הדרך עד קבלת הכסאות.
      גם כשהיתה בחופשה נתנה לי שירות וניסתה לעזור.
      אילולא ענאית, הייתי מבקשת לבטל את העיסקה .
      תודה רבה ענאית על השירות המסור שלך, שניה לפני שהתייאשתי. ישר כח !
      כן ירבו כמוך 🙏

      לימור, הוד השרון

        תודה רבה, על השרות
        קיבלתי את הכוננית, איגור היה מקסים ועזר לי מאוד..
        לימור

        אמיר

          תודה רבה על השירות
          ובלי קשר החנות שלכם מעוצבת בטוב טעם עם דברים ממש יפים
          חג שמח

          אמיר

          צביקה צפריר

            המון תודות על השירות הנפלא.

            אתמול אספתי את הכיסא.

            שבוע טוב

            צביקה צפריר

            Lisi Moses-Rosenberg

              ‏21 ינואר‏ ב-‏14:55‏ ·
              החלטתי לאחרונה לשתף כמה שאפשר רק בסיפורים אופטימיים.
              הנה אחד על שרות מעולה של חברת BRADEX שהפתיע אותי מאד לטובה!!
              בד”כ אנשים רק מתלוננים… אז הנה התודה להם בגדול!
              לפני יותר משנה – בדצמבר 2014 (!) הזמנתי את מתלה הבגדים להלן שהיה במכירה במחיר דומה למה שהם מפרסמים באתר שלהם היום – אבל דרך GROUPON.
              הייתי צריכה אותו די דחוף לסידור בגדים ישנים והעברה מחדר לחדר;
              החבילה התמהמה, החברה טענה ששלחו מיד, אבל החבילה הגיעה רק אחרי חודשיים או יותר (!) לסניף דואר ממוקם בסופרמארקט רחוק שהייתי צריכה להגיע אליו במיוחד במכונית. החבילה גם הגיעה קרועה למחצה. הרע בסיפור הוא כמובן שרות הדואר…
              מכיוון שאז כבר לא היה לי באמת צורך במתלה – שמתי את הקופסה הקרועה מאחורי ארון בלי לבדוק את התוכן. טעות גדולה!
              בספטמבר 2015 – יותר מחצי שנה לאחר מכן – השתתפתי במכירת יד 2 בארוע בעמק רפאים ואז נזכרתי במתלה. בתי ואני הרכבנו אותו וראינו שחסרים הגלגלים ויותר גרוע –
              שני המוטות העליונים המחברים ומייצבים את 2 החלקים של המתלה. (רואים בתמונה השמאלית). אילתרנו משהו ממוטות עץ והשתמשנו בו כמו שהוא – מתנדנד ולא יציב…
              בדצמבר 2015 – שנה (!) לאחר ההזמנה המקורית, חשבתי שבכל זאת אנסה לפנות לחברה ולספר את כל זה. הבחור בטלפון היה קצת ספקן – בכל זאת עברה שנה… אבל אמר שאכתוב מייל ואציין בדיוק איזה חלקים חסרים.
              עשיתי זאת. מיד אחרי זה קיבלתי מייל תשובה שהחלקים נשלחו! השבוע הגיעו ללא פגע בדואר רשום!!! (אם כי גם זה לוקח לשרות הדואר לעתים המון זמן…)
              אז תודה גדולה לחברת BRADEX על האמון בסיפורי ועל השרות המיידי!
              מעתה כאשר אצטרך משהו שהם מוכרים אפנה לבדוק באתר שלהם בין הראשונים!!!

              ליזי רוזנברג

                שלום לכם!

                קיבלתי את החלקים (הנכונים! ) ששלחתם אלי בחכמה בדואר רשום 🙂
                תודה רבה על שרות מעולה!
                כתבתי תודה מפורטת עם כל הסיפור באתר הפייסבוק שלי היום והשארתי הודעה גם באתר שלכם שם.  מרשה לכם להשתמש בזה לפרסום!
                https://www.facebook.com/lisi.mosesrosenberg
                מחמם את הלב שיש עוד חברות עם שרות טוב כל כך במקום שיש כלכך הרבה תלונות…
                המשיכו כך!!!

                קופרשטיין גלינה

                  שלום רב,
                  אתמול פניתי אליכם לגבי מוצר פגום שקניתי אצלכם.
                  קיבלתי שרות מעולה ומהיר ביותר ולכן החלטתי לציין זאת.
                  עדיין לא קיבלתי את המוצר אך מאוד התרשמתי מהטיפול בתלונה
                  בתודה,

                  ויטלי ולובה,כרמיאל

                    “תיקון ספה מברדקס שירות מדהים,לא נתקלתי בשירות אדיב כזה מזמן..

                    הטיפול לאורך כל הדרך היה נפלא ובוודאי שאמשיך לרכוש דרככם”

                    דניאל

                      קיבלתי – תודה ! שרות 10
                      איכן יש לכם אולם תצוגה באזור שלי – מחפש כיסא נוסף
                      קרוב לרמת אביב/האוניברסיטה/שדה דוב

                      ענבר יוסף

                        אני מאוד מודה לכם על תשובתכם המהירה!!
                        בהחלט ראוי לציון….
                        בברכה,
                        ענבר

                        Benaihou Gedalihou

                          הוקרת תודה מלקוח למארז שי שנשלח עבורו:

                          שלום ענאית

                          קיבלתי את החבילה בדואר רשום.
                          ורציתי להגיד תודה על התכולה. – מעל ומעבר

                          המשך יום טוב

                          X