מצטערים, הסל רייק.
הזמנתי ריהוט והוא לא התקבל בטווח ימי האספקה שהתחייבו בהזמנה.
איחרנו?-שילמנו!
אנו משקיעים מאמצים רבים כדי שכל לקוח שלנו יקבל את הזמנתו בזמן,יחד עם זאת במקרים חריגים,ייתכן ויווצר עיכוב,עליו הלקוח יקבל עדכון מבעוד מועד.
כחלק מההגינות והשקיפות שדוגלת בה חברתינו,אנו מתחייבים לשלם לכם במידה והאספקה התעכבה.
היה וישנו עיכוב באספקה ואין באפשרותינו לספק את הריהוט בזמן(בכפוף לתקנון) נזכה אתכם לאחר האספקה ב 10% מגובה העסקה ששולמה.
לא יתאפשר זיכוי במקרים הבאים:
-הלקוח דחה את האספקה מסיבה כלשהי.
-הלקוח אינו זמין או מס’ הטלפון שמסר שגוי.
-הלקוח שינה כתובת אספקה.
-שינוי מאיסוף עצמי למשלוח או תוספת הרכבה.
-עיכוב בשעות האספקה שנבעו מפקקים וכד’.
במידה והלקוח לא מעוניין להמתין לאספקה,רשאי לבטל את ההזמנה בפניה אלינו טלפונית או לאימייל המופיע באתר.