מיכל שטח

    לכבוד מנכ”ל ברדקס.
    לפני מספר חודשים הזמנתי מיטה שלכם דרך אתר גט איט.
    עבר זמן, ולמרות שהקורונה התחילה, הופתעתי לקבל שיחה טלפון שהיא כבר מוכנה ואתם שולחים אותה.
    לאחר הרכבתו, התברר כי חסר חלק, למחרת התקשרתי לשרות לקוחות של גט איט, הם הפנו אתכם לבעיה ולמחרת כבר קבלתי שיחת טלפון מנציג שלכם,
    בו אמר שהוא שולח את החלק החסר בהקדם האפשרי.
    כבר למחרת, קבלתי הודעה מחברת צ’יטה שליחויות שהחלק אצלם והם יביאו לי אותו בהקדם.
    לקח להם “רק” חודשיים להביא לי את החלק החסר, ואם ליאנה נציגת חברת ברדקס לא היתה מתערבת ועוזרת, כנראה שגם לא הייתי רואה את החלק.
    בחברת גט איט בחרו להתעלם ממני למרות שליחת אין סוף מיילים וניסיונות להשיג אותם בטלפון.
    גם בחברת השליחויות צ’יטה בחרו להתעלם למרות ששוחחו איתי מספר פעמים, לקחו ממני את הפנייה, אמרו שייבדקו, אך מעולם לא נתנו תשובה איפה החלק ומה עלה בגורלו.
    מיותר לציין שאני זאת שהייתי צריכה לרדוף אחריהם ואף אחד מעולם לא חזר אלי בתשובה.
    לאחר ניסיונות רבים שראיתי שאף אחד לא עוזר ואין בכוונתם לחזור אלי החלטתי שאני פונה ישירות לספק המיטה “ברדקס”.
    שלחתי מייל מסודר עם הבעיה וכבר למחרת ענתה לי נציגה מדהימה ששמה ליאנה.
    היא לקחה את המושכות לידיה ומאותו רגע הטיפול עבר אליה ולא נדרשתי עוד לתזז בין גט איט וחברת צ’יטה.
    עוד באותו יום היא חזרה אלי ואמרה שגם היא מתקשה להשיג את חברת השליחויות צ’יטה וזה ייקח לה עוד קצת זמן.
    במקביל אמרה שהיא לא מחכה עד שיענו לה ואופן מיידי היא שולחת לי את החלק החלופי פעם נוספת, והיא כבר תפתור עם צ’יטה את הבעיה.
    למחרת הוא כבר היה אצלי 😊
    חשוב לי להגיד תודה רבה לליאנה, על כל הסבלנות, ההבנה ותשומת הלב.
    היא מאוד נעימה ושמחתי לקבל ממנה שירות (הלוואי וכל נותני השרות היו מתייחסים כך אל הלקוחות, אולי כך העולם שלנו היה נראה אחרת).
    לסיכומו, היתה רכישה מתישה וקשה, אך בזכות אליאנה היתה חוויה מתקנת.

    שוב תודה על הכל.

    [i]
    [i]
    [i]
    [i]