אודליה

    חיזוק חיובי לחברת BRADEX

    נדיר עד לא קיים שאני מעלה פוסטים חיובים על שירותים שקיבלתי והייתי מרוצה מהם. בגלל שבעבר קניתי מהם מוצר ממנו לא הייתי מרוצה וכתבתי על כך, הפעם אני בוחרת לספר על הצד החיובי.
    לפני כשנה וחצי חיפשתי ספה לסלון לסלון שתוכל גם לשמש כמיטה לאירוח, זמן לאחר מכן עלה קופון באתר גרופון בדיוק למוצר זה ובחרתי לרכוש את הספה בעזרת גרופון מחברת BRADEX.

    הספה שלי בחום כהה
    הספה סופקה בטווח הזמן שהוגדר והכל היה טוב   חלפה לה שנה וחצי ובאחד הניקיונות המשוגעים שלי גיליתי כי הצלחתי לעקם את השילדה. חיפשתי את המסמכים, גיליתי שנגמרה לי האחריות לפני חצי שנה ובכל זאת החלטתי לפנות לחברה. מקסימום אצטרך לשלם על התיקון כי בסופו של דבר חבל לזרוק ספה שכמעט ולא נעשה בה שימוש.
    יצרתי קשר, ביקשו ממני תמונות שנשלחו באותו היום, התבקשתי לשלוח את המספר קופון שלי ובתשובה קבלתי הודעה כי הוזמנה לי שילדה חדשה שתגיע עד שלושה שבועות ולאחר ההגעה יצרו איתי קשר להגעת טכנאי. עד לשלב זה לא הוזכר תשלום וניחשתי שיגיע כשתגיע השילדה.
    חברת ברדקס עמדה בטווח הזמנים ונקבע לי תאריך להגעת הטכנאי, קבלתי התראה של שעה ואצתי רצתי הביתה.
    הגיע טכנאי נחמד מאוד עם השילדה, במהלך ההחלפה גילה שנשבר בורג שמעולם לא ידעתי על קיומו וגם לא הייתי יודעת אם לא היה מביא לתשומת ליבי. הביא גם אותו התקין את השילדה, ביקש חתימה ויצא לדרכו לאחר חווית שירות נעימה במיוחד.
    ברדקס לא ביקשו בשום שלב לחייב אותי על שירות אליו כבר לא היו מחויבים (תעודת האחריות היא לשנה).
    בגלל שלצערי יצא לי להיתקל בחברות מהן הייתי צריכה לקבל שירות לאחר תום תקופת האחריות עם עלויות מטורפות וניסיונות מכירה של הארכת אחריות במחירים מוגזמים הופתעתי לטובה מהתנהגות החברה שלא הזכירה בשום צורה כי הספה כבר אינה באחריות
    ממליצה בחום לקנות מהחברה ובטוח שהספה הבאה שלי תיהיה מהם

    דף הבית


    מקווה שמעכשיו יצא לי לכתוב יותר חוויות שירות חיוביות כי לצערי הן לא כל כך נפוצות, אולי הכתיבה תהפוך אותן לסטנדרט   חשוב לציין כי בשום שלב החברה לא ידעה כי אני בלוגרית ואכתוב משהו בנושא!