מצטערים, הסל רייק.
Lisi Moses-Rosenberg
21 ינואר ב-14:55 ·
החלטתי לאחרונה לשתף כמה שאפשר רק בסיפורים אופטימיים.
הנה אחד על שרות מעולה של חברת BRADEX שהפתיע אותי מאד לטובה!!
בד”כ אנשים רק מתלוננים… אז הנה התודה להם בגדול!
לפני יותר משנה – בדצמבר 2014 (!) הזמנתי את מתלה הבגדים להלן שהיה במכירה במחיר דומה למה שהם מפרסמים באתר שלהם היום – אבל דרך GROUPON.
הייתי צריכה אותו די דחוף לסידור בגדים ישנים והעברה מחדר לחדר;
החבילה התמהמה, החברה טענה ששלחו מיד, אבל החבילה הגיעה רק אחרי חודשיים או יותר (!) לסניף דואר ממוקם בסופרמארקט רחוק שהייתי צריכה להגיע אליו במיוחד במכונית. החבילה גם הגיעה קרועה למחצה. הרע בסיפור הוא כמובן שרות הדואר…
מכיוון שאז כבר לא היה לי באמת צורך במתלה – שמתי את הקופסה הקרועה מאחורי ארון בלי לבדוק את התוכן. טעות גדולה!
בספטמבר 2015 – יותר מחצי שנה לאחר מכן – השתתפתי במכירת יד 2 בארוע בעמק רפאים ואז נזכרתי במתלה. בתי ואני הרכבנו אותו וראינו שחסרים הגלגלים ויותר גרוע –
שני המוטות העליונים המחברים ומייצבים את 2 החלקים של המתלה. (רואים בתמונה השמאלית). אילתרנו משהו ממוטות עץ והשתמשנו בו כמו שהוא – מתנדנד ולא יציב…
בדצמבר 2015 – שנה (!) לאחר ההזמנה המקורית, חשבתי שבכל זאת אנסה לפנות לחברה ולספר את כל זה. הבחור בטלפון היה קצת ספקן – בכל זאת עברה שנה… אבל אמר שאכתוב מייל ואציין בדיוק איזה חלקים חסרים.
עשיתי זאת. מיד אחרי זה קיבלתי מייל תשובה שהחלקים נשלחו! השבוע הגיעו ללא פגע בדואר רשום!!! (אם כי גם זה לוקח לשרות הדואר לעתים המון זמן…)
אז תודה גדולה לחברת BRADEX על האמון בסיפורי ועל השרות המיידי!
מעתה כאשר אצטרך משהו שהם מוכרים אפנה לבדוק באתר שלהם בין הראשונים!!!