מיטות קומותיים: פתרון מעוצב שכבר לא עולה כפול שתיים

מיטות קומותיים: פתרון מעוצב שכבר לא עולה כפול שתיים

הכירו את מיטות הקומותיים שיגרמו לילדים שלכם להפסיק להתווכח מי ישן למעלה. אצל BRADEX תוכלו למצוא מיטות קומותיים שלא עולות כפול ממיטה רגילה ותוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מיטות בעיצובים שונים.

חדר ילדים משותף מזכיר לנו חוויות ילדות מרגשות, מהנות ופותח לנו חלון לכל הזיכרונות שנרצה לייצר עבור הילדים שלנו. גולת הכותרת של החדר המשותף היא כמובן מיטת הקומותיים, ועכשיו אפשר לבחור מיטה מעוצבת שתכניס סטייל ושיק לחדר הילדים ותספק פתרון נהדר לבעיית הצפיפות בחדרי ילדים. מדובר בפתרון חסכוני לא רק מבחינה פרקטית, אלא גם מבחינה כלכלית. היום כבר ניתן למצוא מיטות קומותיים שלא עולות כפול ממיטה רגילה… אז בואו נראה.

למיטות הקומותיים העכשוויות יש טאצ’ כיפי ומהנה, מלא בסטייל ובסטנדרט חדש של נוחות. 
הבחירה הפופולארית ביותר בקרב ההורים היא מיטה מעץ אורן מלא, אך גם מיטה עם מסגרת מתכתית יכולה להתאים לחדרי ילדים ולתת להם לוק קצת יותר עכשווי. אחד הטרנדים החדשים בתחום מיטות הקומותיים הוא מיטה תחתונה עם מזרן רחב יותר, שגדל עם הילד, מאפשר לאח או לאחות הבכורים יותר מקום או לשני ילדים לישון יחד. בקיצור? תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מיטות בעיצובים שונים, בשלל סגנונות וצבעים המתאימים לכל עיצוב ועם פונקציות מתקדמות כגון מגרות אחסון נוחות וקומפקטיות, מזרנים עם מערכת תמיכה לגב ועוד.

את מיטות הקומותיים מבית BRADEX שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתרbradex.co.il ולהזמין אונליין בקלות ובמהירות. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר אחיד ואטרקטיבי במיוחד, לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! טווח המחירים של כל מיטות הקומותיים מתחיל ב-790 שקלים בלבד! אז תתחילו לדמיין, לחלום ולעצב בסטייל את חדר הילדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *