הספה הראשונה שלי – פתרונות מעוצבים במחירים נוחים במיוחד

הספה הראשונה שלי – פתרונות מעוצבים במחירים נוחים במיוחד

אין כמו לחזור הביתה מיום עבודה ארוך ולהתפנק על ספה נוחה מול הטלוויזיה. אבל כשזה מגיע לעיצוב, הנוחות לבדה לא מספיקה. כשמעצבים את הסלון חשוב לבחור בסטייל בלי פשרות וכמובן – למצוא ספה שגם המחיר שלה נוח במיוחד. רגע לפני שתבחרו, יש כמה דברים שחשוב לדעת –
כשמעצבים את הסלון, חשוב לתכנן איפה תשב הספה וכיצד להתאים את העיצוב שלה לסטייל הדומיננטי בחלל. אם המרחב עדיין ריק, שווה להשתמש בספה כקובעת הטרנדים של הבית, לבחור את הדגם שהכי מתאים לכם ולעצב את כל הסלון בהתאם. ישנם כיום מגוון דגמים נוחים ואיכותיים בשלל סגנונות- רטרו, עכשווי, אוונגרדי, כפרי ועוד. אז לכו עם הסטייל שלכם.


ספות המובילות במדד תמורה מרבית למחיר

אם הסלון קטן, שווה להתמקד בדגם המכיל פונקציות נוספות כגון ארגז אחסון, מיטה נפתחת ואפשרות להתאמה מודולרית של המושבים. ואל תשכחו מהטרנדים החמים- השיק הלוהט ביותר בעולם ריהוט הסלון הוא שילוב בין ספה דו או תלת מושבית לכורסא נפרדת, והן אפילו לא חייבות להיות מעוצבת באותו הסגנון – קולאז’ סגנוני.

הספות והכורסאות שראינו הן מבית BRADEX וטווח המחירים מתחיל ב-990 שקלים לספות המעוצבות, 1,490 שקלים לספות המודולריות ומבחר כורסאות החל מ-429 שקלים בלבד. שווה! 
ניתן לרכוש אותן באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט וידידותי. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר אחיד ושווה לכל איזור בארץ ללא הגבלה! אז תתרווחו, תרגישו בנוח, תכניסו סטייל לסלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *