עם ספות סלון נפתחות – אפשר לחזור לארח

עם ספות סלון נפתחות – אפשר לחזור לארח

היום אפשר לחזור לארח בנוחות – מבחינת איכות ומבחינה תקציבית וכמובן בלי לוותר על הסטייל. אם תכנסו לאתר של BRADEX תוכלו למצוא שם ספה שנפתחת למיטה – רהיט שימושי ופונקציונלי שחובה להחזיק בכל בית

ספות הנפתחות למיטה הן קלאסיקה של עולם הריהוט הפונקציונלי. אבל בואו נגיד את האמת – כדי ליהנות מספה שהיא גם נוחה ואסתטית, התרגלנו לשלם מחירים שלא משאירים לנו כסף לכבד את האורחים ביד רחבה…אז התרגלנו! כי היום אפשר לחזור לארח בנוחות – מבחינת איכות ומבחינה תקציבית וכמובן בלי לוותר על הסטייל.

את פינות האוכל המגוונות מבית BRADEX שראינו ניתן לראות ולרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בקלות ובמהירות. מרבית המוצרים נמצאים במלאי, ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר נוח ושווה לכל איזור בארץ ללא הגבלה! מחיר הכיסאות מתחיל ב-99 שקלים ומחיר השולחנות ב-549 שקלים, כך שגם בתקציב של 1,000 שקלים תוכלו להתחדש בפינת אוכל חדשה. אז זה הזמן להזמין את החברים והמשפחה ולהשוויץ בפינת האוכל החדשה שלכם.

בין אם מדובר בחדר השינה, חדר התינוקות, חדר העבודה או המשרד או אפילו סתם חלל קטן בבית ששמור לאירוח – ספה שנפתחת למיטה היא רהיט שימושי ופונקציונלי שחובה להחזיק בכל בית. הספות הנפתחות של BRADEX מגיעות במגוון רחב של צבעים ועיצובים, ומבחר פונקציות המותאמות לכל סוגי החללים – גדלים שונים, פתיחה לאורך או לרוחב, מיטה זוגית או מיטת יחיד ועוד. יתרון נוסף של ספה נפתחת הוא האפשרות להוסיף גם ארגז מצעים שיחסוך מקום נוסף, ויהפוך כל חלל לחדר שינה בקלות ובמהירות וישמור על השיק המעוצב.

את מבחר הספות הנפתחות מבית BRADEX שראינו, ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט ונוח. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר אטרקטיבי ואחיד לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! טווח המחירים מתחיל ב-990 שקלים, ככה שתוכלו להזמין משפחה וחברים ולהשוויץ בסטייל ובדיל המשתלם שעשיתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *