ספות עם אחסון: כך תפסיקו לבזבז מקום וכסף

ספות עם אחסון: כך תפסיקו לבזבז מקום וכסף

איך אפשר לשמור על החלל מסודר ונעים, לאחסן את הדברים שלכם בנוחות ולהכניס לבית שיק איכותי ומעוצב? הפתרון הוא תכנון נכון של המרחב, עיצוב פונקציונלי ושימוש בריהוט שמאפשר גם אחסון

גם אם הבית שלכם קטן והחללים קצת לוחצים בפינות, זו לא סיבה להיכנע לבלגן ובטח שלא לוותר על הסטייל. תכנון נכון של המרחב, עיצוב פונקציונלי ושימוש בריהוט שמאפשר גם אחסון יעזרו לכם לשמור על החלל מסודר ונעים, לאחסן את הדברים שלכם בנוחות ולהכניס לבית שיק איכותי ומעוצב.

חללים קטנים בבית הם אמנם מאתגרים יותר לעיצוב, אבל עם גישה נכונה ותכנון מתאים – אפשר להפוך גם את המרחבים הצפופים ביותר, לממלכת סטייל נוחה ורחבת ידיים. אחד הנושאים המרכזיים אליהם יש לשים לב בעיצוב חלל קטן, הוא האיזורים הריקים שלרוב אינם מנוצלים. הספה, לדוגמא, היא מרכז הסלון, והמקום שהכי כיף להתפנק בו מול הטלוויזיה בסוף יום ארוך, אך בדר”כ מתחתיה מתחבא שטח גדול שאינו מנוצל. לכן שווה לבחור במערכת ישיבה או ספה עם ארגז מצעים פנימי. הארגז מעוצב לתוך הספה כך שאינו בולט לעין, אך בפתיחה קלה ניתן לאחסן בו בגדים, צעצועים, ספרים וכל מה שתבחרו, לסייע לסלון להישאר נקי ומסודר ולתרום לתחושת המרחב- בסטייל.

את הספות ומערכות הישיבה עם ארגז מצעים מבית BRADEX שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט ומהיר. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר נוח ושווה לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! אז תפסיקו לבזבז מקום…וכסף! ותתחילו לאחסן ולקנות חכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *