רהיטים איכותיים במחירים יחסית נמוכים – הייתכן ?

רהיטים איכותיים במחירים יחסית נמוכים – הייתכן ?

יש כיום בשוק לא מעט רהיטים איכותיים ומעוצבים, המוצעים במחירים נגישים. ייצור סדרתי ושימוש בחומרי גלם שלמרות מחירם הנמוך עדיין מציעים איכות – מאפשרים ייצור זול יותר של רהיטים נוחים, פרקטיים ומעוצבים.  בדים סינטטיים, למשל, נארגים היום בטכנולוגיות מתקדמות היוצרות עבורם תחושה של בדים טבעיים לצד רמת אמידות גבוהה ורמת שחיקה נמוכה. בדים דמויי עור נראים ומרגישים היום ממש כמו עור אמיתי. ריפודי ספות מאפשרים כיום שליפה וכיבוס שלאחריו הם חוזרים למראם הרענן. בנוסף, ייצור הרהיטים במדינות בהם כוח העבודה זול משמעותית מאשר בעולם המערבי מאפשר להוריד משמעותית את תג המחיר שלהם. כך מצליחים איכות ומחיר ללכת יד ביד – לרווחתם ולשמחתם של הצרכנים.

5 נקודות לצאת איתן לקניות

לפני שאנו יוצאים לרכוש מערכת ישיבה חדשה, עלינו להבהיר לעצמנו מה בדיוק אנו מחפשים ברהיט החדש. בדיקת הנקודות הללו תסייע לנו להבין להיכן אנחנו מכוונים:

  • תקציב. חשוב להחליט מראש מה התקציב אותו אנו מקצים לרכישת הרהיט. נתון זה יעזור לנו להתפקס על כיוון ובדרך כלל גם על סוג מסוים של המוצר.
  • מיקום ומידות קיימות. מערכת הישיבה צריכה להתאים לסלון שלנו לא רק מבחינת המראה, אלא גם מבחינת המקום שהיא תופסת. האם יש לנו מקום למערכת ישיבה הכוללת שזלונג? האם ישנם קירות המגבילים אותנו? יש למדוד את המקום הפנוי ובהתאם לכך לבחור רהיט שלא יהיה גדול מדי או קטן מדי עבורו.
  • ניסוי ותהייה. יש “להרגיש” את מערכת הישיבה, לשבת עליה, לוודא שהיא אכן נוחה ומפנקת. במידה ומדובר בספה הנפתחת למיטה – יש לבדוק את המנגנון המכני של פתיחת הספה ולוודא שהוא פועל בצורה קלה וחלקה. יש לשים לב לרמת גימור הבד והתפרים ולבדוק שלא קיימים קרעים קטנים או תפירה רעועה שתגרום לקרעים בהמשך.
  • בסיס מערכת הישיבה. מומלץ לוודא שרגליות המערכת יציבות, חזקות ומסוגלות לספוג את הלחץ שיופעל עליהן במהלך שנות השימוש.
  • תנאי העסק ואמינותו. חשוב לסגור מול העסק את תנאי הרכישה, הובלה, הרכבה וההחזרה במקרה של פגם. האם יש אחריות על המוצר – ואם כן, לכמה זמן? האם קיים שירות תיקונים? האם ישנם בדים נוספים לרכישה במידה ויש צורך להחליף את הריפוד? במידה וישנו פגם במוצר – חשוב לדעת שיש אבא רציני מאחורי הרהיט שרכשנו ושהוא יטפל בכל בעיה שצצה. ושאם נחליט להחזיר את המוצר – שזה אפשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *