בית קומפקטי: רעיונות גדולים לחללים קטנים

בית קומפקטי: רעיונות גדולים לחללים קטנים

איך מנצלים נכון כל סנטימטר פנוי כדי לייצר תחושה שהחלל גדול יותר ממה שהוא באמת? בעזרת פתרונות אחסון מתקדמים של ריהוט מודולרי, מתכוונן ופונקציונלי המותאמים לצרכים של החלל, בהתאם לסוג החדר וכמובן – בלי לוותר על הסטייל

בית קטן, חמים ונעים הוא החלום של רבים מאיתנו, אבל החוויה הנעימה יכולה להשתמר רק אם נשקיע בעיצוב נכון ומתאים לגודל החלל, וכמובן- בעלויות שמתאימות לכל כיס – כי תכלס? טרנדים משתנים בקצב מהיר וכשקונים במחיר שפוי אפשר גם לעמוד בקצב. אז כאשר מעצבים חלל קטן, חשוב לבחור בפתרונות אחסון פונקציונליים המתוכננים בהתאמה לצרכים של החלל, בהתאם לסוג החדר וכמובן – בלי לוותר על הסטייל.

אז איך מנצלים נכון כל סנטימטר פנוי כדי לייצר תחושה שהחלל גדול יותר ממה שהוא באמת?בעזרת פתרונות אחסון מתקדמים של ריהוט מודולרי, מתכוונן ופונקציונלי שיסייע לאחסן את כל מה שתרצו, בנוחות, בקלות ומבלי לוותר על שיק ואיכות חומרים ברמה הגבוהה ביותר. הפתרונות שאנחנו רואים מתאימים לכל סוג חדר ולכל חלל בבית- תוכלו למצוא מגוון סוגי שולחנות נפתחים, מבחר קומודות וקונסולות מעוצבות, דלפקים קומפקטיים למטבח, ארונות ניידים לאחסון ועוד אינספור רעיונות. היתרון המשמעותי של הריהוט החכם טמון בתפעול הפשוט, באחסון פנימי בלתי נראה לעין, ניצול נכון של חללים פנויים ובעיקר – עיצוב מהמם שאי אפשר לעמוד בפניו.

את מגוון פתרונות האחסון המתקדמים של BRADEX ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך מהיר וידידותי. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר משתלם ואחיד לכל איזור בארץ, ללא הגבלה! המחיר התחרותי של החברה מאפשר לרהט חלל שלם בפחות מ-2,500 שקלים! שווה! זה הזמן לעצב חכם, חסכוני ובעיקר- עם המון סטייל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *