יוקרתיות אך לא יקרות: הדור הבא של מערכות השינה

יוקרתיות אך לא יקרות: הדור הבא של מערכות השינה

מיטות יוקרתיות הן תמיד במחירים שעושים לנו סיוטים ולכן היום נספר לכם כי מערכות שינה איכותיות ומעוצבות לא חייבות להיות יקרות. פשוט החליטו מה הסגנון שלכם והיכנסו ל-BRADEX

מגיע שלב בחיים בו אנחנו כבר לא יכולים להסתפק במערכת שינה סטנדרטית. המיטה שלנו צריכה להיות סופר נוחה, מעוצבת ואלגנטית – כיאה לאנשים שעברו את גיל 30. אבל מה לעשות, מיטות יוקרתיות הן תמיד במחירים שעושים לנו סיוטים ולכן היום בחדשות העיצוב נספר לכם כי מערכות שינה איכותיות ומעוצבות לא חייבות להיות יקרות! אז בואו נראה את העיצובים שיעזרו לכם לישון טוב יותר בלילה.

דבר ראשון, חשוב להחליט מה הסגנון שלכם – או לפחות הסטייל שאתם רוצים לשדר. האם אתם טיפוסים נינוחים שאוהבים את הסגנון הכפרי והמרגיע? או שאולי אתם מתחברים לסטייל האורבני של מערכת שינה בשילוב מתכת? ואולי בכלל אתם אוהבים את המראה המודרני ומעדיפים עיצוב בקווים נקיים ופשוטים? כל האפשרויות פתוחות בפניכם, אך אם חלל השינה שלכם הוא קטן, מומלץ לבחור במיטה עם ארגז מצעים שחוסך מקום ושומר על הפרקטיות והקומפקטיות, מבלי לוותר על הסטייל. כל מיטה צריכה גם מזרן, ולכן שווה לבחור במזרן אורתופדי איכותי, הכולל בתוכו ויסקו. כדי לישון באמת טוב, המזרן צריך לקבל תמיכה טובה ויציבה מבסיס המיטה – כדי שלא כל תנועה על המיטה תייצר רעידות מיותרות.

את כל המיטות והמזרנים מבית BRADEX שראינו ניתן לרכוש באולמות התצוגה, או פשוט להיכנס לאתר bradex.co.il ולהזמין אונליין בהליך פשוט ונוח. מרבית המוצרים נמצאים במלאי החברה ויגיעו אליכם עד הבית תוך 14-21 יום, עם משלוח במחיר משתלם במיוחד לכל איזור בארץ ללא הגבלה! דיברנו בהתחלה על המחיר? אז בברדקס מחירן של כל המיטות הזוגיות מתחיל ב-499 שקלים בלבד ומחירם של המזרנים האיכותיים מתחיל ב-279 שקלים. בקיצור? יש אופציה לישון טוב בפחות מ-1000 שקלים! אז זה הזמן להתחיל לעצב את חדר השינה החלומי שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *