מיטות מתקפלות – Out פתרונות אירוח מתקדמים – In

מיטות מתקפלות – Out פתרונות אירוח מתקדמים – In

עברו חלפו ימיה של המיטה המתקפלת הרעועה אותה שלפנו כדי שלאורחים שלנו יהיו איפה לישון. הטרנד הנוכחי בתחום פתרונות האירוח הוא ספות וכורסאות מעוצבות שנפתחות למיטה נוחה ואיכותית.

למי מאיתנו לא יצא לראות סרט או פרק בסדרה שם נאלצת דמות כלשהי לישון אצל חבר, וזה מספק לה מיטה מתקפלת קטנה ומצ’וקמקת. בדרך כלל המיטה המאולתרת, בעלת המזרון הדק, מסמלת חוסר נוחות, והדמות מתעוררת בבוקר עם כאב גב ופרצוף חמוץ. קשה להאשים אותה – המיטות המתקפלות העתיקות הללו באמת היו פשוטות ולא נוחות (וזה עוד לפני שדיברנו על איך הן נראו).

היום, לשמחת כולנו, קיים מגוון רחב של פתרונות אירוח שהם גם נוחים וגם יפים. התחום הזה עבר התקדמות רבה, ואין מה להשוות בין מה שאנחנו מכירים מפעם לאפשרויות המדליקות שיש היום. חסל סדר המיטה המתקפלת. כיום ניתן לבחור בספת סלון יפה ואופנתית או בכורסה נוחה, שביום-יום ימלאו לכם את הסלון בשיק ובלילה יספקו לאורח חוויית שינה נוחה ונעימה, ממנה יקום עם פרצוף מרוצה. הרי כאשר אנחנו מארחים קרובי משפחה וחברים אנחנו רוצים שזמנם יעבור בנעימים, ושלא ירגישו שאיכות השינה שלהם נפגעת. פתרונות האירוח החדשים מאפשרים את זה – בלי לפגוע במראה של הסלון או של חדר האורחים שלנו. ומכיוון שמדובר בפטנט שמאפשר שני שימושים שונים במוצר אחד – הוא חוסך גם כסף וגם מקום אחסון.

קחו, למשל, את ספת אירוח נפתחת דגם Bregenz 2298. כשמסתכלים עליה ועל עיצובה הנעים והמזמין לא קולטים בכלל שהיא סוג של “רובוטריק”, שיכול בהינף יד להפוך למיטת אירוח נוחה ומפנקת. הספה האופנתית מרופדת בבד מיקרופייבר איכותי ומשובח שמתחתיו שילוב של קפיצי זיג-זג עם ספוג. בסיסה עשוי מעץ מלא והיא עומדת על רגלי ניקל. כל זה הופך אותה לפתרון מעוצב ויפה לסלון שלכם. אבל אם כל זה לא מספיק – תנו לה קליק, והיא הופכת למיטת אירוח שיכולה להכיל זוג. והנוחות? בואו נאמר שלא בטוח שהאורחים שלכם ירצו לקום ממנה כל-כך מהר.

ספה קומפקטית יותר היא ספה נפתחת S3025. כאן מדובר בספה ששמה דגש על עיצוב קלאסי-אלגנטי. לא רק שהיא נוחה לישיבה – היא גם נפתחת בקלות למיטה זוגית המספקת שינה בריאה, הודות לספוג איכותי בדרגות קושי שונות. העובדה שהיא ספה דו-מושבית לא מונעת ממנה להשאיר מספיק מקום גם לארגז מצעים גדול הנמצא בתחתיתה, ואליו ניתן לגשת בקלות.

כורסה נוחה ומעוצבת ביום-יום – מעבר פשוט למצב שינה בלילה

אם אתם לחוצים במקום או ממילא נוהגים לארח רק אדם אחד בכל פעם – הכורסאות שלנו הם הפתרונות שלכם. כמו עם הספות – גם הם מספקים פתרון ישיבה נוח ומעוצב ביום-יום, ומעבר פשוט למצב שינה בלילה. כורסא נפתחת למיטה דגם Tobi, למשל, ידועה בפתיחתה הקלה למיטה מרווחת במיוחד לאדם אחד, שאף כוללת ראש מתכוונן המאפשר לא רק לשכב במאוזן לחלוטין – אלא גם להישען. רגלי ניקל חזקות תומכות בכל הקונסטלציה הזאת.

כורסת Q6, לעומת זאת, ממש לא מסתפקת בפתיחה למיטה. העיצוב שלה מרובע, אבל האופי שלה – ממש לא. אם תבקשו ממנה יפה היא תשמח להפוך למיטה, לשזלונג ואפילו לפינת ישיבה. הכל שאלה של איך מסדרים את הפטנט האירופאי המבריק הזה, העשוי מבד מיקרופייבר דו-שכבתי שהוא גם נעים מאוד למגע וגם חזק מאוד (כך שלא תצטרכו לדאוג שהמשחקים עם חלקי הכורסא יזיקו לחומר).

טיפים לבחירת פתרון אירוח

  • ודאו שהעובדה שלמוצר יש שני שימושים לא אומרת שהוא פחות נוח ממוצר “חד שימושי” או פחות יפה מאחד כזה. ישנם מספיק אפשרויות שמצליחות להיות “גם וגם” בלי להתפשר.
  • ודאו שהחומרים ממנו עשוי המוצר הם איכותיים: בד אמיד, ספוג נעים לישיבה/שכיבה, עץ מלא, רגליים חזקות.
  • ודאו שהפעולה להפיכת הספה/כורסא למיטה היא פשוטה וקלה, וכך גם כאשר רוצים לחזור למצב המקורי.
  • פתרון אירוח הוא מוצר מורכב יותר. מומלץ לא להתפשר על מוצר עם פחות מאחריות של שנה שלמה.

Comments (2)

  • רני הגב

    מה עלות הכורסא. מיטה מתקפלת? תודה

    9 באוגוסט 2016 מתוך 17:47
    • infobradex הגב

      מה הדגם שאתה מעוניין?

      10 באוגוסט 2016 מתוך 10:57

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *